اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  رفاه و آسیب های اجتماعی

دستگاه‌های نظارتی به تخلفات شورای عالی استان‌ها ورود کند

عضو شورای عالی استان‌ها گفت: درخواست ما این است که دستگاه‌های نظارتی و وزارت کشور به تخلفات شورای عالی استان‌ها ورود پیدا کند.

دستگاه‌های نظارتی به تخلفات شورای عالی استان‌ها ورود کند

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، کامبخش مباشر امینی نماینده مردم استان گیلان در شورای عالی استان‌ها اظهار داشت: وزارت کشور نامه‌ای را به شورای عالی استان‌ها نوشته و درخواست کرده است که انتخابات شورای عالی استان‌ها به تعویق بیفتد، ولی این اتفاق صورت نگرفت. 

وی یادآور شد: در جلسه هیأت رئیسه شورای عالی استان‌ها که دو ماه پیش برگزار شده بود، نمایندگان استان خوزستان حضور نداشتند و نماینده سلب عضویت شده استان کهگیلویه و بویراحمد نیز در آن جلسه حضور داشت و این نشان از بی‌قانونی در برگزاری انتخابات هیأت رئیسه است. 

وی تأکید کرد: متأسفانه نامه‌های وزارت کشور و سازمان بازرسی به اطلاع اعضای شورای عالی استان‌ها نرسیده است و این نیز یک اقدام غیرقانونی دیگر از سوی دبیرخانه شواری عالی استان‌ها است. 

عضو شورای عالی استان‌ها گفت: انتظار ما از وزارت کشور و دیگر دستگاه‌های نظارتی این است که براساس قانون، به تخلفات صورت گرفته در شورای عالی استان‌ها ورود پیدا کند و ما خواهان آن هستیم که شورای عالی براساس قانون حرکت کند.

وی یادآور شد: در حال حاضر براساس مفاد قانونی، صددرصد موافق برگزاری مجدد انتخابات هیأت رئیسه شورای عالی استان‌ها تا پایان سال هستیم. 

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول